Micii Cercetasi – Castelul Spiridusilor

TabereCuSuflet0011Astazi, la Pestera, s-a dat startul in Taberele de Vara! Cei care au deschis balul au fost Micii Cercetasi, care au pasit din prima zi in atmosfera de Poveste si au vazut Cetatea Vrajitoarei si Castelul Spiridusilor:)

De dimineata ne-am intalnit la Fantana Miorita, apoi ne-am suit in microbuz si am plecat spre Pestera. Pe drum ne-am jucat mai multe jocuri, asa ca timpul a zburat parca:)

Prima oprire a fost in Sinaia, unde ne-am intanit cu Cosmina si Teodora si unde am aflat prima Poveste, cea a Lacului facut din lacrimile Printesei. De aici am inceput sa urcam pe munte si nu ne-am mai oprit decat pe malul lacului, care intr-adevar, era jumatate albastru si jumatate verde precum smaraldul, la fel ca ochii Printesei. Am vazut si locul unde apa strabate Cheile Tatarului si se varsa in lac, ba chiar ne-am aratat vitejia si am intrat si in galeriile din Castelul Spiridusilor:)

Ajunsi la Pestera am mancat, ne-am cazat, apoi am facut o drumetie frumoasa la Pestera Ialomitei si in imprejurimi. Am vizitat schitul si i-am aflat legenda, am vazut stancile de la Vararia Mare unde o sa ne cataram, iar la finalul plimbarii am ajuns in Poiana Horoabei unde am deslusit Turnul Vrajitoarei ascuns de ultimele raze ale soarelui.
Seara, dupa cina, ne-am distrat cu cateva runde de Mafia:)

Daca vremea ne ajuta, maine ne vom initia in tainele catararii!

Iata pozele din prima zi a taberei: