Tabara pe 2 Roti – Poiana Reginei

TabereCuSuflet0121Micii biciclisti din Tabara pe 2 Roti au urcat cu telecabina, apoi au coborat pe vechiul drum al Cotei, pe langa Schitul Sf.Ana, pana in Poiana Reginei. De aici aventura a continuat cu o coborare spectaculoasa, pe o poteca prin padure, apoi ne-am intors pe Drumul Regelui, prin spatele Castelului Peles!
“A fost cea mai frumoasa zi!” ne-au spus copiii, la final:)
Dupa inviorarea de dimineata ne-am luat bicicletele si am urcat cu telecabina pana la Cota 1400. Din cabina am admirat de sus locurile pe care le-am vizitat zilele trecute cu bicicleta: Manastiresa Sinaia, Castelul Peles si Pelisor, ba chiar am zarit si turnurile Castelului Foisor. La Cota 1400 ne-a urcat pe biciclete si am inceput sa coboram pe vechiul drum al Cotei, construit pe vremea Reginei Maria. Dupa un scurt popas la schitul Sf.Ana am continuat coborarea pe serpentine, apoi am facut stanga si am inceput sa urcam spre Poiana Reginei, unde pe vremuri se afla Stana Regala.  Aici am facut un nou popas pentru o scurta gustare, timp in care am aflat povestile locului si am admirat priveliseta minunata ce se deschide spre abruptul Bucegilor.

Din Poiana Reginei aveam posibilitatea sa ne intoarcem pe drumul Cotei sau sa coboram pe o poteca ce serpuieste prin padure pana la Poiana Tapului. Impreuna cu copiii am ales varianta a doua, mai aventuroasa si mult mai spectaculoasa! Si bine am facut, caci s-au descurcat de mi-nu-ne:) In mare parte pe bicicleta, dar si pe langa atunci cand panta devemea prea abrupta, copiii au parcurs cu mare bucurie traseul, iar cand am ajuns la drumul forestier ce leaga Sinaia de Poiana Tapului am vazut o multime de zambete pe fete, semn ca au trecut cu brio testul:)

De la Poiana Tapului am mers pe Drumul Regelui, pe langa Pestera lui Bogdan. Am lasat la dreapta drumul ce urca la Vulparie, apoi, la un moment dat, am facut dreapta si am intrat in lumea magica a Spiridusilor! 🙂 Am urcat pe aleea ce trece prin spatele Castelului Peles si am trecut pe langa terenul regal de tenis, apoi am coborat pe aleile pietruite pana la drumul lui Opler, de unde au inceput primele case din Sinaia. A fost o tura minunata, de care ne amintim deja cu mare placere:)

Dupa-amiaza ne-am intalnit cu Arthemis, Cezar si Ramona si am incins o partida memorabila de Battlefield!

Maine, daca vremea ne va permite, vom merge la catarat.