Tabara pe 2 Roti – Micii Alpinisti

TabereCuSuflet0119A fost ziua concursurilor si catararilor in Tabara pe 2 Roti! De dimineata Micii Biciclisti au mers la faleza Tabere cu Suflet de la Sf.Ana unde au avut concurs de Escalada, iar dupa-amiaza s-au urcat in sa si s-au intrecut intr-un concurs de catarare:)

Ziua se anunta frumoasa inca de la inviorare, asa ca dupa micul dejun ne-am luat echipamentul si am plecat spre stanca Sf.Ana, pentru o zi de catarat! Aici am aflat despre pestera unde au fost gasite tablitele de aur de la Sinaia, precum si povestea schitului inaltat in apropiere de Regina. Dupa ce am admirat privelistea ce se deschide inspre Castelul Peles si orasul Sinaia, ne-am incalzit si am inceput sa urcam pe mansa cu o lungime de 20 m, instalata pe Traseul Tabere cu Suflet. Copiii s-au ridicat la propriu la inaltimea competitiei, caci mai mult de jumatate au urcat pana in top! 🙂

Ajunsi acasa am mancat, ne-am odihnit putin, apoi am plecat pentru un nou concurs, de aceasta data de mountainbike uphill, adica de urcare in panta cu bicicleta. Concursul s-a desfasurat pe o alee pietonala, cu panta de aproape 15%! Copiii s-au descurcat din nou de nota zece, multi dintre ei reusind sa urce pana la capat iar unii chiar sa se apropie de timpul instructorului!

Ambele concursuri au contat pentru Cupa Tabere cu Suflet, iar rezultatele se gasesc pe siteul competitiei, aici si aici.

Maine are loc Cautarea de Comori, apoi ne vom lua la revedere de la tabara si vom pleca spre casa cu microbuzul! “O sa imi fie asa de dor de tabara” ne spunea deja Codrut! 🙂