Micii Cercetasi – La Schit

TabereCuSuflet0101Astazi, la Pestera Ialomitei din Muntii Bucegi, a inceput Tabara Micii Cercetasi! 15 copii intre 6 si 11 ani, din toate colturile tarii, vor petrece o saptamana plina de Povesti si Aventuri, in mijlocul naturii si a unui peisaj de vis:)

La intalnirea de dimineata copiii au facut cunostinta, apoi s-au suit in microbuz si au plecat catre Pestera. Pe drum am facut mai multe popasuri in care am vazut o multime de lucruri interesante si am povestit despre Cetatea Vrajitoarei si alte povesti ce au legatura cu locul de desfasurare al taberei. Am vazut Lacul Printesei, Cheile Tatarului, Tinovul Laptici, ba chiar ne-am catarat si am intrat intr-o pestera!

Dupa-amiaza, dupa ce ne-am cazat si am mancat, am vizitat Schitul Pestera si am intrat putin in Pestera Ialomitei pe care urmeaza sa o vizitam pe indelete in zilele urmatoare, apoi am coborat in Poiana Horoabei unde am vazut Turnul Vrajitoarei si am incins o partida de Battlefield la poalele sale.
Seara am jucat Mafia, apoi am spus povesti:)

Iata cateva poze de astazi: