In cautarea Bujorilor

TabereCuSuflet0083Weekendul acesta am profitat de vremea excelenta si am mers cu bicicletele la Comana, unde am deschis un nou traseu prin Rezervatia de Bujori🙂

Traseul are 23 de km si strabate doua dintre cele mai frumoase zone ale Parcului Natural Comana: Rezervatia de Ghimpe Oloaga Gradinari si Rezervatia de Bujor Romanesc Padina Tatarului! Primul popas l-am facut la Fantana cu Nuc, unde am admirat mai multe tufe de Ghimpe (Ruscus aculeatus) – planta endemica in Romania, apoi am traversat Valea Gubanului si am urcat in satul Vlad Tepes pe care l-am traversat de-a lungul sau. De aici am intrat in al doilea corp de padure, unde am strabatut Crangul lui Pele, Rezervatia Padina Tatarului, Valea Hotilor si, la final, am iesit pe la liziera Padurii Izlaz. In afara de Ghimpe, am mai vazut Rosa Gallica, o specie de trandafir ce seamana cu bujorul si nemtisor (Delphinium).

“Ca de obicei, a fost o zi foarte reusita!” ne-au spus, la final, participantii:) Mai multe Impresii
Iata pozele:


Foto: Tabere cu Suflet

One thought on “In cautarea Bujorilor

Leave a comment