Micii Cercetasi – In Canionul Horoabei

TabereCuSuflet0155Dupa patru zile pline de activitati, in care Micii Cercetasi au facut o multime de drumetii si s-au antrenat la catarat, a venit si ziua a cincea in care, ca o incununare a acestor eforturi, au urcat Canionul Horoabei – unul dintre cele mai pitoresti si mai salbatice trasee din M-tii  Bucegi! Continue reading “Micii Cercetasi – In Canionul Horoabei”

Micii Cercetasi – In Inima Muntelui

TabereCuSuflet0011Astazi se anunta ploaie in Tabara Micii Cercetasi, asa ca am ales sa mergem in pesteri! Am vizitat Pestera Ialomitei si am cautat comoara lui Zamolxis, apoi ne-am luat echipamentul de speologie si am explorat Pestera cu Bolul fermecat:) Continue reading “Micii Cercetasi – In Inima Muntelui”

Micii Cercetasi – La Schit

TabereCuSuflet0101Astazi, la Pestera Ialomitei din Muntii Bucegi, a inceput Tabara Micii Cercetasi! 15 copii intre 6 si 11 ani, din toate colturile tarii, vor petrece o saptamana plina de Povesti si Aventuri, in mijlocul naturii si a unui peisaj de vis:) Continue reading “Micii Cercetasi – La Schit”

Marea Galopiada – Concursul

La capatul a cinci zile de antrenament intens, Micii Calareti din Tabara Marea Galopiada s-au intrecut intr-un Concurs de Echitatie! Concursul a pus la incercare indemanarea copiilor, iar  progresele s-au vazut cu ochiul liber:) La final toti copiii au primit diplome si premii!
“A fost super! Mi-a placut concursul, mi-a placut ca am facut Galop, ca ne-am ingrijit noi de Caluti, ca ne-am plimbat prin Padure si ca am facut Trap fara sa!” ne-au spus copiii la final:)
Continue reading “Marea Galopiada – Concursul”

Loc liber Pe Caluti!

taberecusuflet1609S-a eliberat un loc in Tabara Pe Caluti de la Arcus!
Tabara are loc la inceput de septembrie, iar daca doriti sa va initiati in tainele Calariei si sa galopati alaturi de noi, sa vizitati Castele si sa intrati inr-o lume de Poveste, va rugam sa ne anuntati cat de repede! Inscrerea se face aici, iar plata avansul se poate face in contul Asociatiei.
Continue reading “Loc liber Pe Caluti!”

Marea Galopiada – Antrenament cronometrat

TabereCuSuflet0367Antrenamentele continua in Tabara Marea Galopiada! Dupa frumoasa plimbare calare de dimineata, din Rezervatia Naturala Reci, dupa-amiaza ne-am intors in arena pentru antrenament cronometrat pe un traseu de indemanare, cu dificultate mare! Spre bucuria noastra copiii s-au descurcat de minune, apropiindu-se mansa de mansa de timpul de referinta, stabilit de instructoare:) Continue reading “Marea Galopiada – Antrenament cronometrat”

Marea Galopiada – Galop prin Padure

TabereCuSuflet0234Ziua mult asteptata a venit:) Copiii din Tabara Marea Galopiada au mers astazi intr-o plimbare calare prin Padurea de Pini si Mesteceni din Rezervatia Naturala de la Reci! “A fost cea mai tare zi” ne-au spus copiii la final:) Continue reading “Marea Galopiada – Galop prin Padure”

Tabara de Dezvoltare Personala – La Catarat

TabereCuSuflet0063In timpul Taberei Marea Galopiada ne-am facut timp sa dam o mana de ajutor la organizarea unui atelier de escalada in Tabara de Aventura si Dezvoltare Personala intitulta “Fericit ca sunt eu”🙂 Continue reading “Tabara de Dezvoltare Personala – La Catarat”