Insula de Smarald – Cascada Apostolilor

TabereCuSuflet0086In ziua a treia a Taberei din Insula de Smarald am urcat cu bicicletele in munti, pana la Cascada Apostolilor!

Primul popas l-am facut in catunul Kastro, ce se inalta ca un veritabil cuib de vulturi deasupra partii de apus a insulei. Ne-am plimbat pe strazile inguste, am vizitat capela Profiti Ilia si osuarul, apoi am poposit la Taverna lui Kosta, aflata in apropierea bisericii Aghiou Athanasiou. Cu o cheie uriasa, insusi Kosta ne-a deschis biserica si ne-a fost ghid! La plecare, copiii au mai zabovit putin ca sa ia la rand toate puzzle-urile din curtea lui Kosta:)

Dupa ce ne-am luat la revedere de la Kosta si de la Kastro, am plecat spre Cascada Apostolilor. Drumul, cu adevarat fermecator, unduie la inceput lenes, pe coastele dealului sterp, apoi se avanta din ce in ce mai vijelios in padurea deasa, printre pini si platani a caror varsta se masoara in secole!
“Cascada” este formata din doua caderi de apa, cea de sus, la care se ajunge mai greu, fiind mai spectaculoasa. Cum primavara a fost bogata in ploi debitul era destul de mare. La cascada de sus apa cade de pe o lespede suspendata, asa ca, pe o poteca ingusta am putut urca pana in spatele cascadei.

De aici drumul coboara prin padurea de pini, spre Theologos. Iata un prim calup de poze de pe acest traseu minunat:



Foto: Tabere cu Suflet

4 thoughts on “Insula de Smarald – Cascada Apostolilor

Leave a comment