La Schi de Tura

TabereCuSuflet0146Saptamana trecuta a nins la munte, iar Iarna nu da semne ca ar vrea sa plece! Cum iesirea la Schi pe Vai se apropie, ne-am luat schiurile de tura si am iesit sa vedem starea zapezii:)

Telecabina de la Busteni este, din pacate, inca in revizie, asa ca am urcat cu telecabina din Sinaia, iar de la Cota 2000 am mers pe schiuri de tura!  Pe Platoul Bucegilor totul era alb, ca in toiul iernii, iar un vant rece ne-a insotit pana la Piatra Arsa. La pranz soarele si-a amintit ca suntem in luna lui mai si a inceput sa lumineze mai cu putere, asa ca am inceput si noi sa dam jos, precum Baba Dochia, din straturile de haine:)

Cum ninsese proaspat iar zapada avea un usor iz de avalansa, am decis sa ne limitam la plimbarea pe platou. Am intrat totusi pe Valea Comorii, unde am vazut cateva capre salbatice, si am schiat pe Valea Pietrii Arse, apoi am urcat din nou pe Platou si am coborat Firul Vaii Karpului.

Iata un film si cateva poze de la aceasta iesire:

Foto: Tabere cu Suflet

 

 

One thought on “La Schi de Tura

Leave a comment