Cu Calutii pe Carari de Munte

TabereCuSuflet0258Weekendul acesta am mers calare o zi intreaga, pe un traseu superb, la poalele Muntilor Iezer! 

Traseul pleaca de la Namaiesti si urca pe drumuri forestiere, apoi pe poteci abrupte de munte, circa 400 m diferenta de nivel, pana la Stana din Poiana Fetei. Din acest punct se deschide o priveliste superba catre Muntii Iezer – Papusa!
Poiana este plina de transee, caci acum mai bine de 100 de ani, aici s-au dat lupte grele intre armata romana si trupele germane conduse de generalul Morgen, in Primul Razboi Mondial.

Dupa ce am mancat pe saturate bucate de la stana – carnati si un bulz delicios, ne-am urcat din nou pe cai si am plecat la vale sa nu ne prinda ploaia. Drumul de intoarcere a fost pe cealalta parte a muntelui, ca sa evitam bucata abrupta de la urcare si ca sa ne putem bucura si de un alt peisaj!
Iar Sf.Ilie a avut grija de noi si, in afara de cateva picaturi, ne-a ferit cu totul de ploaie:)

A fost o zi foarte frumoasa, care s-a incheiat cu vizita la Casa memoriala Tudor Arghezi. La final am vazut luminite in ochii copiilor, semn ca le-a placut si lor mult:)

Iata pozele din aceasta zi minunata:

Foto: Andreea Cristina Gheorghe, Maria Georgescu, Tabere cu Suflet

3 thoughts on “Cu Calutii pe Carari de Munte

Leave a comment