Transilvania pe 2 Roti – Lacul de Smarald

TabereCuSuflet0135Astazi, in Tabara Transilvania pe 2 Roti, am pedalat prin Defileul Oltului pana la Racos, unde am vazut craterul rosiatic al Vulcanului, Coloanele cenusii de Bazalt si Lacul de culoarea Smaraldului! 🙂

Dupa furtuna de ieri s-a mai racorit putin iar vremea a fost numai buna in Tabara Transilvania pe 2 Roti.
Am avut mare noroc, pentru ca a urmat cea mai apreciata zi – cel putin asa a reiesit din sondajul nostru:) Am pedalat prin Defileul Oltului si am vizitat complexul geologic Racos, vulcanul stins si coloanele de bazalt, dar cel mai mult le-a placut copiilor Lacul de Smarald!

Aici, la Racos, acum 10.000 de ani, au avut loc cele mai recente activitati vulcanice de pe teritoriul Romaniei. Urmele lasate de vulcani sunt atat de “proaspete” incat ai zice au erupt in urma cu cateva zile! Pentru geologi este un adevarat paradis, lava solidificata, coloane de bazalt, bombele vulcanice sau scorii, toate pot fi admirate aici. De asemenea, in zona se afla un lac format din apele pluviale intr-o fosta cariera de bazalt – Cariera cu Brazi, inchisa in momentul cand locul a devenit rezervatie naturala.

Iata un prim calup de poze din aceasta zi minunata:

Foto: Tabere cu Suflet

One thought on “Transilvania pe 2 Roti – Lacul de Smarald

Leave a comment